Mobile House မန္ဘာ မ်ား ေက်းဇူး ၿပဳ ၿပီး www.mobilehouse.co.nr မွ တိုက္ ရိုက္ ၀င္ေပး ပါ ရန္ ႏွင္႔ အသစ္ တင္ သမွ် ကို သိရွိ ေစရန္
https://www.facebook.com/MobileHouseServiceCentre
မွာ Like လုပ္ ေပး ၾက ပါ ....

Saturday, November 19, 2011

မိုဘိုင္းဖုန္း ဆိုင္ အခ်ိဳ႕ ဝယ္ထား ေသာ ပစၥည္း အေပၚ တာဝန္ ယူမႈ မရွိေၾကာင္း သိရ

မိုဘိုင္းဖုန္း ဆိုင္ အခ်ိဳ႕ ဝယ္ထား ေသာ ပစၥည္း အေပၚ တာဝန္ ယူမႈ မရွိေၾကာင္း သိရ
Net Guide Journal
   ရန္ကုန္ ၿမိဳ႕တြင္းရွိ မိုဘိုင္းဖုန္း ဆိုင္တခ်ိဳ႕တြင္ မိမိဆိုင္ သို႔ လာေရာက္ ဝယ္ယူေသာ ပစၥည္းမ်ား အေပၚ After Sale Service ပိုင္းတြင္ တာဝန္ ယူမႈ မရွိဘဲ မေခ်မငံ ျပန္လည္ ဆက္ဆံ ခံရျခင္းမ်ား ႀကံဳေတြ႕ လာရေၾကာင္း ဖုန္းဝယ္ ယူသူမ်ားဘက္က ေျပာ ၾကားသည္။ ျပည္တြင္းရွိ အထူးသ ျဖင့္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္း၌ မိုဘိုင္းဖုန္း ႏွင့္ ပတ္သက္ၿပီး အေရာင္း ဆိုင္မ်ား စြာရွိ သည့္ အနက္ တခ်ိဳ႕ဖုန္းဆိုင္ မ်ားမွာ မိမိထံလာေရာက္ဝယ္ယူ သြားေသာပစၥည္းမ်ားႏွင့္ ပတ္သက္ ၿပီး တာဝန္ယူျခင္းမရွိေၾကာင္းကို လက္ေတြ႕ႀကံဳ ေတြ႕ခံရသူ တစ္ဦးက “ကြ်န္မက အဲဒီဆိုင္ တစ္ဆိုင္က ဖုန္းသြား ဝယ္မိပါတယ္။ သူ႕ဆိုင္ ကလည္း ဂ်ာနယ္ေတြမွာ အႀကီး အက်ယ္ေၾကာ္ျငာထားတဲ့ ဆိုင္ဆို ေတာ့ ဒီလိုမ်ိဳး မျဖစ္ ေလာက္ပါ ဘူး ဆိုၿပီး သြားဝယ္ခဲ့ တာပါ။ ဝယ္တုန္း ကလည္း ေဈးက သူမ်ား ထက္မ်ား ေသးတယ္။ ဝယ္ၿပီး ၂ ရက္ေလာက္ ေနေတာ့ ဖုန္းျပႆနာတက္လာ တယ္။ ဒါနဲ႔ဖုန္း ဆက္ေတာ့ သူတို႔ ဆီက ဝယ္သြား တဲ့ဖုန္းကို ျပန္မျပင္ ေပးတဲ့အျပင္ မေခ်မငံနဲ႔ ဆက္ဆံခံ ရတယ္” ဟု ကိုယ္ေတြ႕ အျဖစ္ အပ်က္ကို ေျပာသည္။ နာမည္ႀကီးဖုန္းဆိုင္တစ္ဆိုင္ တြင္ပင္ ဖုန္းဆက္စပ္ပစၥည္းတစ္ခု ဝယ္ယူခဲ့ၿပီး အထက္ပါကဲ့သို႔ပင္ ျပႆနာတက္ကာ မေခ်မငံ ဆက္ ဆံျခင္း၊တာဝန္ယူႏိုင္မႈမရွိေၾကာင္း ေျပာၾကားျခင္း အစရွိသည္ တို႔ကို ျပဳလုပ္ၾကေၾကာင္း ဝယ္ယူသူမ်ား ဘက္မွ ေျပာၾကားခ်က္မ်ားအရ သိရသည္။ အဆိုပါအျဖစ္အပ်က္ မ်ားႏွင့္ပတ္သက္၍ Today's Mobile မွ ကိုေနလင္းထြန္းက “တစ္ခါတ ေလ ျဖစ္တတ္ပါတယ္။ Costumer Right ဆိုတာ မွန္ပါတယ္။ တစ္ခါ တရံမွာ အေတာ္ေလးကို အက်ပ္ အတည္းျဖစ္ေစတဲ့ ကိစၥေတြျဖစ္ တတ္ပါတယ္။ ဥပမာေျပာရင္ Costumer တစ္ဦးက ဖုန္းတစ္လံုးဝယ္ သြားတယ္။ ေနာက္တစ္ပတ္ေလာက္ ၾကာေတာ့ ျပန္လာတယ္။ ဒီဖုန္းကို မႀကိဳက္လို႔ ေနာက္တစ္လံုး လဲေပး ပါေျပာတယ္။ ဒါနဲ႔လဲေပး လိုက္ျပန္ ေတာ့ ေနာက္တစ္ေခါက္ေရာက္ လာျပန္တယ္။ ဒါနဲ႔ေမးၾကည့္ေတာ့ လည္း ဖုန္းကသံုးရတာ အားလံုးအ ဆင္ေျပပါတယ္တဲ့။ ဒီဇိုင္းနဲ႔အေရာင္ ကို မႀကိဳက္ေတာ့လို႕ ျပန္လဲ ခ်င္တာ ပါတဲ့” ဟု သူဆိုင္တြင္း အျဖစ္ အပ်က္တခ်ိဳ႕ကို ရွင္းျပခဲ့သည္။ ထို႔အျပင္ D Mobile မွ ကိုေဇာ္ မင္းထြန္းကလည္း “Costumerတစ္ ေယာက္ဆိုရင္ ဖုန္းဝယ္သြားၿပီးတဲ့ ေန႔ကစၿပီး မနက္တိုင္းလာတယ္။ ၿပီးရင္ ဖုန္းထဲမွာပါတဲ့ Function ေတြ ကိုတစ္ခုမက်န္ေမးတယ္။ ေနာက္ ေန႔က်လည္း ျပန္လာၿပီးထပ္ေမး တယ္။ တစ္ပတ္ေက်ာ္ေက်ာ္ ေလာက္ကို အၿမဲတမ္းလာတယ္။ ဒီေန႔ေမးသြား၊ ေနာက္ေန႔ထပ္ေမး ျပန္တယ္။ ဘာမွေတာ့မဟုတ္ေပ မယ့္ ဆိုင္မွာေရာင္းရတဲ့ ကေလး ေတြအတြက္ အနည္းငယ္ေတာ့ စိတ္အေႏွာင့္အယွက္ျဖစ္ရတာေပါ႔” ဟု ေျပာသည္။
From Net Guide

No comments:

Post a Comment

Mobile House
ဖုန္း ၿပဳၿပင္ ေရး ႏွင္႔ အေရာင္းဆိုင္

*****************
ဖုန္းၿပဳၿပင္ ေရးနည္းပညာ သင္တန္း

****************
လမ္း၃၀ ၊ ၇၃-၇၄လမ္းၾကား ၊,ေဆးေက်ာင္းေရွ႕ ၊မႏ ၱေလးၿမိဳ႕ ။

Admin = ရဲရင္႔ေအာင္


Note: Only a member of this blog may post a comment.